Atslēgvārdu analīze un reitings

Ik viena SEO aktivitāte ir jāsāk ar atslēgvārdu izpēti un analīzi. Analīzes mērķis ir atklāt atslēgvārdus, kuri visbiežāk tiek meklēti un nodrošina mājas lapām, kuras ir optimizētas šiem atslēgvārdiem visaugstāko apmeklētību.

Atslēgvārdu izpētē un analīzē var palīdzēt vairāki bezmaksas rīki: Google Webmaster Tools, Google analytics un Google Adwords.

Google Webmaster Tools

Atslēgvārdu dati šajā rīkā rāda ne tikai tikai kādi meklēšanas vaicājumi ir noveduši apmeklētājus uz jūsu mājas lapu, bet arī kuru meklēšanas vaicājumu rezultātos ir tikusi iekļauta mājas lapa. Tāpat ir redzami ne tikai tas, cik reizes saite uz jūsu mājas lapu ir parādīta, bet arī pozīcija rezultātos.

Google Analytics

Google Analytics papildus apmeklētības informācijai apkopo informāciju arī par vaicājumiem, kas ir atvedušu apmeklētājus uz jūsu mājas lapu. Diemžēl daudzi atslēgvārdi nebūs redzami (not provided), dēļ tā, ka lietotājs, kas ir meklējis ir bijis autorizējies Google tīklā.

Google Adwords

Adwords Keyword Tool sniedz iespēju iegūt pārskatu par atslēgvārdu konkurenci, globālo un lokālo meklēšanas apjomu. Ar šo rīku iespējams norādīt kategoriju un ģeogrāfisko atrašanās vietu, no kurienes ir veikta meklēšana.

Tāpat šis rīks ir lielisks avots jaunu atslēgvārdu ideju iegūšanai – sistēma atrod līdzīgus atslēgvārdus no norādītajiem.

Lai nodrošinātu saites uz jūsu mājas lapu nokļūšanu populārāko meklēšanas rezultātu augšpusē, ir svarīgi mājas lapā saturu veidot tā, lai populārākie atslēgvārdi tiktu iekļauti H1, H2 EM, STRONG, A birkās.

Atsauksmes

Sadarbība ar lapuvieta.lv bija ļoti veiksmīga un operatīva. Vienmēr esmu baidījusies, ka uztaisīt mājas lapu ir laikietilpīgs process, jo programmētāji mēdz būt ļoti slinki, taču šajā gadījumā viss notika ļoti ātri un veiksmīgi. Esmu apmierināta ar rezultātu un ceru, ka ari turpmāk mūsu sadarbība būs tikpat veiksmīga. Paldies Jums!

Helpinghand vadītāja, Diāna Ozoliņa

Savu mājas lapu vēlējāmies vienkāršu, bet funkcionālu, lai informācijas atjaunošana un papildināšana būtu veicama ērti un saprotami. Būtiski bija, lai mājas lapa būtu integrējama ar sociālajiem tīkliem draugiem.lv, twitter.com un flickr.com. Es domāju, ka mērķis ir sasniegts.

AIMC vadītāja, Ieva Vītoliņa

Sadarbosimies?

Par mums

Esam neliela pieredzējušu dizaineru un programmētāju komanda, kas nodarbojas ar mājas lapu, interneta veikalu un specializētu interneta projektu izstrādi jau kopš 2009.gada.

Mēs tiecamies pēc kvalitatīviem un radošiem risinājumiem, laikā pabeigtiem projektiem un klientiem, kas ir apmierināti ar mūsu darbu.